افتتاح نمایندگی احسان باکس در کشور عراق

احسان باکس
آشنایی با باکس های تخم مرغی و مزایای آن
بهمن ۵, ۱۳۹۷

افتتاح نمایندگی احسان باکس در کشور عراق

 

 

کمی از احسان باکس بدانید

احسان باکس یکی از مراکز معتبر و قدیمی تولید باکس های پیک موتوری می‌ باشد که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را به صورت گسترده آغاز نمود. این مرکز تاکنون با ده ها رستوران، فست فود و شرکت همکاری مستقیم داشته و در حال حاضر از تولید کنندگان بزرگ این محصول در کشور به شمار می رود. گسترش کار و خدمت تولید باکس های پیک موتوری توسط احسان باکس، به افتتاح شعبه احسان باکس در کشور عراق – اربیل منجر شد. باکس هایی که توسط احسان باکس تولید و عرضه می شود، همگی دارای سطح مطلوبی از کیفیت بوده و دارای ویژگی هایی نظیر: مقاومت بالا و وزن کم، ضد رطوبت، و باران زدگی، بدنه زیبا، عایق حرارت به طوری که غذا داخل آن به خوبی گرم می ماند، نصب آسان و غیره می باشند.

افتتاح شعبه جدید احسان باکس در کشور عراق

مفتخریم به اطلاع مشتریان محترم و عزیز احساس باکس برسانیم، در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر این شرکت و همچنین با توجه به اهدافی که مجموعه احسان باکس در کسب رضایت مشتریان دارد، شعبه جدید خود را در کشور عراق – شهر اربیل افتتاح نموده است. این شعبه، با دارا بودن متخصصین و کارشناسان خبره و مجرب، آماده خدمت رسانی و فروش محصولات به کلیه خریداران و مراجعه کنندگان عزیز می باشد. افتتاح شعبه احسان باکس در کشور عراق – اربیل نشان از کیفیت خوب کار در‌ مجموعه احسان باکس دارد. توسعه بازار و دسترسی مشتریان در کشورهای همسایه، یکی از مواردی است که در مجموعه احسان باکس مورد توجه قرار گرفته و این توجه به افتتاح شعبه احسان باکس در کشور عراق – اربیل منجر شده است.

اهمیت باکس در پیک موتوری

رساندن غذای گرم و داغ به دست مشتریان، یکی از مشخصه هایی است که رستوران های معتبر دارای آن می باشند. بدین منظور پیک های موتوری که این غذا را به دست مشتریان می رسانند می بایست از امکانات خوبی بهره مند باشند. یکی از این امکانات، باکس هایی است که پشت موتور نصب می کنند و غذا در آن قرار می گیرد. هرچه کیفیت این باکس ها بهتر باشد، قابلیت حفظ گرما و تازگی غذا را بیشتر دارد. به همین دلیل وجود باکسی خوب و مناسب با ظاهری زیبا و وزن کم، از موارد واجب و ضروری است که پیک های موتوری باید به آن توجه کنند.

هدف از افتتاح شعبه جدید احسان باکس در شهر اربیل عراق

امروزه، در تمام سطح شهر موتور سیکلت هایی را مشاهده می کنیم که روی آن ها باکس هایی به منظور جابجایی غذا یا یک کالا وجود دارد. این باکس ها، به موتورسواران کمک می کنند تا محصولات ریز و درشت را با حداکثر سرعت به مقصد برسانند. بسیاری از شرکت ها و بنگاه های تولیدی، از این موتورها و باکس ها جهت جابجایی محصولاتشان استفاده می کنند. باکس های اختصاصی و با کیفیت، می تواند به رستوران ها، فست فودها، فروشگاه های دیجیتال و سوپرمارکت ها کمک زیادی برساند. شرکت تولیدی احسان باکس، بزرگترین مرکز تولید این نوع باکس ها می باشد. این تولیدی پس از توسعه بازار و گسترش خدمات در ایران، سعی در ایجاد شعبه ای در کشور عراق داشت که پس از مدت ها تلاش، این شعبه در شهر اربیل عراق تاسیس شد.

احسان باکس

 

ازین پس شهروندان و صاحبان مشاغل عراقی می توانند با مراجعه به شعبه احساس باکس واقع در شهر اربیل، از مشاوره های این مرکز استفاده نموده و در صورت نیاز، از محصولات باکیفیت احسان باکس در کشور عراق بهره مند شوند. گفتنی است هدف از تاسیس شعبه جدید‌ احسان باکس در کشور عراق و شهر اربیل، افزایش ظرفیت‌ های جدید برای تولید باکس های مختلف است. همچنین تسهیل در امر خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم و مشتریان عزیز در کشور عراق، این شعبه تاسیس شده است. همانگونه که خدمات باید به بهترین شکل به مردم ارایه شود، محیط شعبه نیز باید به بهترین شکل و در شأن مشتریان احسان باکس باشد. امیدواریم مراجعه کنندگان و مشتریان محترم احسان باکس در کشور عراق، با شروع به کار این شعبه راحت تر به محصولات و کالاهای موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *