لایت باکس روشی مدرن و امروزی در تبلیغات با هزینه کم
اسفند ۵, ۱۳۹۷

در دنياي امروز حمل و نقل  و جابه جاي سريع وسلامت از نكات مهم در شهري مي باشد. كه اسانترين و ارزانترين اين كار با پيك موتوري انجام مي شود لازمه هر پيك باكس موتوري ميباشد كه بهتر انست باكس داري موارد زير باشد :

  1.  سبك و مقاوم
  2. داراي قفل ولولا
  3. نصب اسان بروي موتور
  4. داري فضاي تبليغاتي بروي باكس
  5. عايق حرارتي مناسب
  6. داراي فضاي مناسب و جا دار
  7. قابل تعمير واستفاده دوباره
  8. داراي رنگ هاي مختلف

براي هر. رستوران واشپزخانه أي رساندن غذا در اسرع وقت از مهترين.بخش ان مجموعه مي باشد توليد باكس هاي پيك. موتوري وحمل غذا در انواع فايبر گلاس ،پليمري. چراغدار(لايت باكس)، باكس هيتردار(ترمو باكس) ،باكس دوجداره مخصوص حمل. بن ماري، گنجایش هر باکس، به اندازه‌ی فضای درونی آن است و دقیقا به همین دلیل است که برخی از پیک‌های موتوری از پذیرفتن بسته‌های بزرگ‌تر خودداری می‌کنند. سایز باکس پیک موتوری در حالت عادی به اندازه‌ی یک مکعب با ابعاد ۵۰ سانتی‌متر است. البته باکس‌هایی هم وجود دارند که از ابعاد ۵۰ سانتی‌متر فراتر رفته‌اند و ابعادی بین ۵۰ تا ۶۰ سانتی‌متر دارند.

طبیعی است که حتی در یک باکس با طول، عرض و ارتفاع ۶۰ سانتی‌متر هم نمی‌توان مثلا یک جعبه‌ی پرینتر را جا داد و به همین دلیل است که پیک موتوری زیر بار چنین مسئولیتی نمی‌رود. در چنین مواقعی نباید تصور کنید که پیک موتوری هم دارد برایتان طاقچه بالا می‌گذارد؛ او به سایز باکس موتورش آگاه‌تر است و کاملا می‌داند که چه جعبه‌ای در آن باکس جا می‌شود. اگر بسته‌ی شما در باکس پیک موتوری جا نشود، او باید ریسک زیادی را به جان بخرد و مسئولیت امنیت بسته‌ی شما را در حال حرکت تقبل کند. معمولا کمتر کسی حاضر است برای یک انتقال بسته‌ی ساده، برای خودش مشغله‌ی فکری ایجاد کند و به همین دلیل، بهتر است برای حمل بسته‌ها بزرگ‌تر از تاکسی یا آژانس استفاده کنید.

در توليدي احسان باكس. ، باكس. هاي. پيك موتوري. با. ارزانترين. و نازلترين قيمت. موجود. مي باشد. كه تعمير و يا خريد باكس دست دوم. براي مشتريان به صرفه. نمي باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *